"Deň spásy" :)

10.10.2014 20:58

Dnes je PIATOOOOK.... :) A čo to znamená? Že prišiel môj deň spásy :)

 

Dnes som si ho užila maximálne... Chcela som ešte viac, ale mala som školu a 5 hodín neustálych prednášok, tak to úplne na 100% nešlo...

Ale stihla som toho hodne :p

 

MÔJ DNEŠNÝ JEDÁLNIČEK :

RAŇAJKY: Domáci perníček bez múky a cukru (recept nahodím zajtra)

DESIATA: Odšťavené ovocie - 4 ks mrkva, 1 ks pomaranč, 2 ks jablko, piškóty s nutelou

OBED: Domác hamburger - s dvojitou porciou bravčového mäska

OLOVRANT: Moje mussli tyčinky

VEČERA: Grilované kuracie krídelka (aj s kožou - tá bola na tom najlešia) s cesnakovým a chilli dresingom a bielym chlebom

A teraz sedím spokojnučká doma pred TV a pijem s láskou vínko :)

 

Úplne nebíčko v papuľke :))))  

Zajtra opäť diétka .... :)

Pozri fotku, odfotila som tam skoro všetko :p

 

Vaša Martina :*